لزوم ايجاد برند در تمام زيرساخت‏هاي گردشگري

«کيومرث فتح‏اله کرمانشاهي» با بيان اين مطلب به ميراث‏ آريا(chtn) اظهار داشت: برندسازي در گردشگري بايد به گونه‏ اي طراحي شود که با گرذشگر بهترين ارتباط را برقرار کرده و اعتمادش را جلب کند.

وي با اشاره به پيشينه تاريخي ايران افزود: بسياري از کشورها که حتي از نظر تاريخ، فرهنگ، قدمت و ابنيه تاريخي از ايران پايين ‏تر هستند با برندسازي توانسته‏ اند به موفقيت ‏هاي زيادي دست يابند.

معاون کمک‏هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران، برندسازي را موجب افزايش سطح اقتصاد کشور و ارزآور دانست و بيان کرد: گردشگر تنها کسي است که فقط به نيت خريد و خرج کردن از منزل خارج مي‏شود و ما بايد براي حضور گردشگران به کشور از هيچ کوششي دريغ نکنيم.

وي کميته ملي برند گردشگري را يکي از ارکان و اعضاء کميسيون ملي برند کشور عنوان کرد و گفت: کميسيون ملي برند در رابطه با ايجاد برند در محصولات ملي ( زعفران، پسته، خرما و...) و بنگاه‏هاي اقتصادي فعاليت خواهد کرد و کميته ملي برند نيز در اين کميسيون مورد حمايت همه جانبه خواهد بود چراکه حضور گردشگران مي‏تواند تمام محصولات انحصاري ايران را نيز تاثير قرار دهد.

«کرمانشاهي» با تاکيد بر لزوم آماده‏سازي زيرساخت‏ها يادآور شد: گردشگر از زمانيکه در ابتداي سفرش وارد فرودگاه ايران مي‏شود و تا زمانيکه براي خارج شدن به فرودگاه برمي‏گردد نياز به خدمات دارد و بايد کاري کرد که در اين مدت هيچ‏گونه دغدغه و تشويش خاطري نداشته باشد.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390101264